Valuta:

Verzenden & retouren

Op onze website is uw volledige tevredenheid onze voornaamste prioriteit voor langdurige zaken tussen ons. Wij bieden de retourinstructie aan. Voordat u goederen wilt retourneren, neem dan contact met ons op via e-mail om het probleem te bespreken die u eerst hebt.
Als u uw artikelen wilt retourneren, kunt u ons per e-mail of live-chat eerst informeren over de reden en het bestelnummer voor het retourneren binnen 7 dagen na ontvangst. Uw feedback is erg belangrijk voor ons. Eventuele artikelen moeten volledig worden verzonden met het originele pakket. Alle pakketten moeten via een tractable methode worden verzonden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die in transit zijn verloren. Let erop dat de originele verzendkosten niet terugbetaald kunnen worden. Dus alsjeblieft contact met ons opnemen met al uw vragen en zorgen voordat u uw bestelling plaatst.
uitwisselingen
Binnen 7 dagen na de aankoopdatum, als u de producten die u kiest, u niet voldoet in termen van kleur of grootte, voelen we het spijt dat het niet wordt uitgewisseld. Echter, als het onze fout is, kan het teruggestuurd worden en vervangen worden onder de volgende voorwaarde. U moet de producten in het originele pakket terugsturen naar ons; De producten zouden ook niet moeten worden gebruikt.
Als we de producten onmiddellijk terugzenden, vervangen we deze met nieuwe en verzenden ze terug naar u. De verzendkosten voor de vervangen producten die wij aan u verzenden, moeten ook van u worden aangerekend. Voordat u de artikelen ter vervanging verzendt, gelieve de extra verzendkosten te overdragen om eerst de vervangen artikelen van ons te verwijderen. Zodra de betaling is voltooid, vervangen we de door u verzonden items.
Restitutie
Als u een terugbetaling wenst te ontvangen, zullen we de creditcard of debetkaart van de oorspronkelijke koper opnieuw betalen voor het betaalde bedrag, verminderd met de postkosten. Gelieve drie werkdagen toe te staan ​​vanaf de ontvangst van de retourzending voor terugbetaling. U ontvangt een bevestigings-e-mail zodra de transactie is voltooid. Gelieve maximaal tien werkdagen toe te staan ​​voor de fondsen om na te denken over uw account.
annuleringen
Als u een bestelling heeft geplaatst en het later wilt annuleren, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Het spijt ons dat we de bestelling niet kunnen annuleren wanneer de bestelling is verzonden. Dank voor je begrip. Als u erop aandringt uw bestelling te annuleren, let op ons retourbeleid. Gedeeltelijke niet terugbetaalbare creditcardheffing wordt afgetrokken van het kredietbedrag.
Terug